torsdag den 23. juni 2011

Pæonvalmue

Ja denne valmue er fyldt og ligner næsten en pæon. Den har en fantastisk mørkviolet farve.
Der er stadig mange knopper i mine valmuer, så der kan komme andre dejlige overraskelser.


Min Graham Thomas blomstrer også nu. Den er dejlig, men den dufter altså ikke.





Jeg lagde anemoneløg for længe siden, men troede ikke at de ville komme.
Så fik jeg pludselig øje på en skøn blå blomst som gemte sig nede blandt mine valmuer. Hurra, nu kan jeg se at de kommer andre steder i haven også.



Min clematis har også besluttet at blomstre.

2 kommentarer:

  1. De er så fantastiske de fyldte valmuer. Din er rigtigt flot. Jeg har dem også i baby-lyserøde men det er kun mine bordeaux som er sprunget ud endnu.
    Og hvor er anemonen smuk. Dem har jeg aldrig haft held med endnu.
    Er din Clematis Pilu? Den er skøn.

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke - allesammen. Min mor har også - blandt mange engelske roser - Graham Thomas.

    Den fyldte valmue såede jeg også for en del år siden - Black Peony hed den vist.

    God weekend :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet