søndag den 20. januar 2013

Mit blomstergalleri

I forbindelse med bygningen af vores nye garage sidste år, fik jeg også afsat plads til et arbejdsbord.

Dette blev lavede Martin til mig i efteråret, og der er god plads til at potte om, og lave diverse opgaver der måske sviner lidt.. Bl.a. stod jeg her og lavede mine juledekorationer.

Væggene var lidt bare, så der skulle lidt pynt til. Vi har en dejlig genbrugsbutik, og nu har jeg efterhånden fået mig mit eget fine blomstergalleri.




Nu er det blevet et hyggeligt sted at være, og jeg kommer til at tilbringe en del timer herude i garagen med diverse. Har også planer om at støbe fuglebade og trædefliser.


7 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med at støbe fuglebade og trædefliser.
    De to første platter er vel nok søde.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en dejlig arbejdsplads. Jeg synes, som Lisbeth, at de to platter er skønne :-)

    SvarSlet
  3. Hej Gitte.Dejligt at du har sådan et sted hvor du kan arbejde i tørvejr og lunt til og med.
    Fine blomsterbilleder du har pyntet med.God søndag til jer alle knus Jette

    SvarSlet
  4. Det er en superfin arbejdsplads du har fået indrettet ;o). Det lyder spændenede med støbning af fuglebade og trædefliser, det glæder jeg mig til at se mere til ;o)

    SvarSlet
  5. Hej Gitte. Hold da op. Det er en fin arbejdsplads og sikke mange spændende projekter du har. Det er slet ikke så tosset med sådan et sted og sikke kreative I er hjemme hos dig. Jeg må lige sige, at jeg var helt væk i dine digitalisbilleder, jeg har sået en del af dem og de er godt på vej op. Jeg tror, digitalis bliver én af mine yndlingsblomster til sommer!

    SvarSlet
  6. Hyggeligt hjørne du har skabt dig.

    SvarSlet
  7. Gode billeder.
    Hvor er det blevet hyggeligt.
    Man kan finde mange spændende ting i genbrugsbuttikkerne og til rimelige priser.
    Vi taget ofte en tur forbi forskellige genbrugsbutikker.
    Jeg synes rigtig godt om dine 2 blomsterplatter.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet