mandag den 19. juni 2017

Nyt fra Majasarv

Nu må jeg vist hellere få taget mig sammen og lavet et indlæg.
Haven eksploderer jo lige nu, og der er meget der blomstrer, og meget der er lige på trapperne.

Her er hvad haven kan byde på lige nu.


Min timian vokser helt ud på fliserne, og er meget besøgt af bier


Løvehalen er også populær blandt bierne


En fin samling ved bagdøren


New Dawn


China Town


Our Last Summer ser godt ud i år


Her tæt på


Den hvide salvie


Marieklokker sået sidste år., sammen med salvie


Altid skønne stjerneskærm


Endelig gider min farvebælg at blomstre


Digitalis, som jeg har i mange rosafarver, og også i hvid


Pæon Sarah Bernhardt



Pæon Bowl of Beauty


Pink salvie


Mandstro


Akeleje Yellow Queen




Pæon Krinkled White, med den skønneste duft


Rose Compassion


Min dronningebusk


Rose Jacques Cartier



Min bænk omgivet af skønne blomster



Gul staude digitalis


Min bænk igen.

En masse billeder, håber I var med hele vejen.

11 kommentarer:

  1. Det er en skøn tid i haven lige nu.Flotte planter du viser.Pæonerne er bare ikke til at stå for!

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Jeg så mange af billederne på fb i aftes, da tænkte jeg, at det er lige til et indlæg, nu kom det så, det var godt. Det ser dejligt ud, jeg er sikker på, at du nyder det og derfor ikke har tid til at lave indlæg.
    God tur over til Jette på fredag.

    SvarSlet
  3. Hej Gitte.Dejligt med et indlæg fra dig.Og der ser da skønt ud i din have.
    Det gælder bare med at nyde det hele lige nu.Synes det går så hurtigt med det hele.
    Glæder mig meget til at du kommer i weekenden.
    Knus Jette

    SvarSlet
  4. Hej Gitte, hvor har du mange smukke planter :o) din have er jo et helt overflødighedshorn. Rigtig god tur over til Jette og go dag til jer på CPH garden.

    Kh Linda

    SvarSlet
  5. Det ser dejligt ud i din have. Som andre også skriver så skal det bare nydes lige nu, inden vi ser os om er de skønne pæoner færdige for i år:-)

    SvarSlet
  6. Det var ikke småting, din have havde at byde på.

    SvarSlet
  7. Hej Gitte. Jeg skal love for, at du har meget i blomst nu. Det ene flottere end det andet. Jeg er glad for, at du har gul staudedigitalis - den har jeg også. Den er rigtig fin!

    SvarSlet
  8. Your yellow Digitalis looks fantastic compared to mine. It just never seemed to thrive here. You have such beautiful roses, and I am glad to see that you are growing Baptisia.

    SvarSlet
  9. Hej Gitte.
    Sikke mange smukke blomster.
    Det må være dejligt med sådan en stor have, hvor der er plads til flere havedrømme, som kan blive ført ud i livet hen af vejen..... Jeg har alt for lidt plads her!
    Jeg plejer også at have en mandstro, men i år har jeg ikke set noget til den. Sådan er der flere ting, der er blevet væk i år. Det kan det da ikke være bekendt, vel?!!!
    Glæder mig til du kommer på besøg hos mig.
    Knus
    Malene

    SvarSlet
  10. Your Foxgloves and Astrantia are wonderful. I very much like the 'New Dawn' rose - very nice!

    SvarSlet
  11. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    SvarSlet