onsdag den 6. august 2014

Mere Limelight

Min Limelight bliver flottere og flottere. Den er også skøn når den bliver mere rosafarvet hen mod slutningen.





Ovenfor har den lidt selskab fra kæmpeverbena.

Disse græsser hedder Pennisetum Vertigo. De kan ikke klare en dansk vinter, men de er vældig dekorative nu.

Jeg købte 3 små planter hos Odenia, og de er blevet pænt store nu.


Mine phlox står flot, og der er stadig nogle der kun er på vej.




Mine White Swan holder utroligt længe. Det er dejligt med så udholdende blomster.


I år har jeg sået cosmos Rose Bon Bon. De er fyldte og meget yndige.




Den hvide sommerfuglebusk kan også endnu. Jeg klipper de visne af, og så er der nye på vej.



Hjortetrøsten står i halvskygge, så den er ikke blevet helt afsveden her i tørken.


Mine fredløs står her i mit skovbed og ligner svanehalse.



Til sidst endnu et billede af min Limelight, så I kan se at vi nyder den på terrassen.


4 kommentarer:

  1. Lots of gorgeous blooms! The 'Limelight' is amazing, and I love the Phlox and Loosestrife. You are having a great summer in the garden.

    SvarSlet
  2. Hvor ER den bare flot - den passer supergodt der ved din terrasse.
    Græsserne er også flotte - køber du dem bare som sommerblomster eller vil du forsøge at vinteropbevare dem?
    Cosmos'en er yndig :)

    SvarSlet
  3. Ja Limelight er helt uundværlig, jeg er også meget glad for mine tre, som står samlet. Ærgerligt at græsset ikke kan overvintre, for den er da skøn. Smuk cosmos. Min hvide fredløs klarede ikke tørken, så de har ikke været kønne ret længe, de er færdige nu.

    SvarSlet
  4. Hej Gitte.Hvor er den bare flot din Lime Light.....................og den står supergodt der ved terrassen.
    Er bare vild med de smukke græsser...........håber de måske kan overvintre i garagen.
    Floks er bare ikke til at undvære i haven.Og hvor er den smuk den cosmos.
    Din hjortetrøst er bare SÅ flot.........min har små blomster i år pga. af tørken.
    Knus Jette

    SvarSlet