søndag den 29. december 2013

Årskavalkade 2013

Et lille pip fra mig. Jeg går lidt i dvale her om vinteren.
Følger dog dagligt med i hvad der sker hos de aktive bloggere. Men jeg vil gerne deltage i årskavalkaden. Så får jeg også kigget en masse billeder igennem, og kan se hvilken udvikling min have har gennemgået.

Det er fantastisk hvad der er sket i år. Jeg såede en masse i foråret, især sommerblomster. Måske var det sommerens skyld med den meget sol at det blev så stor en succes. Mine bede bugnede, og jeg kunne plukke mange buketter.
Om ikke så længe vil jeg prøve igen og har en masse frø som bare venter på at blive sået.

Der er allerede sået lidt stauder som står i drivhuset.

Her følger min kavalkade for 2013












December 2013

I december har jeg ikke været så god til at tage billeder, men dette er en af mine nye alunrod som står smukt på grund af det milde vejr.

Året bød blandt andet på Blogtræf i Geografisk Have i Kolding. Det skal gentages næste år.
Blogtræf hos Lisbeth på Samsø, det skal også gentages.

Min 50 års fødselsdag, som også blev en dag med skønt vejr.

Så fik jeg en fin snoet sti gennem den store plæne, et nyt surbundsbed, nye frugttræer og 3 nye bede.
Planerne for 2014 er store, så jeg glæder mig til at komme i gang.

GODT NYTÅR....

14 kommentarer:

  1. Det er en fin kavalkade, og man ser jo tydeligt at du har haft bugnende blomsterbede. Der er meget at se frem til i haveåret 2014, om ikke andet så en gentagelse - hvis vi kan være så heldige rent sommervejr-mæssigt.

    Godt nytår til dig - vi ses helt sikkert.
    knus Ulla

    SvarSlet
  2. Hej Gitte.Sikke da en dejlig årskavalkade du viser.Der er da sket en del i din dejlige have i 2013.Glæder mig også til alt det vi skal opleve i 2014.Og kan næsten ikke vente på at tulipanerne skal blomstre.
    Skal også i gang med at så.............og må også få min årskavalkade færdig.
    Hvad er det for et system du har brugt til dine colager?
    Godt nytår til jer alle knus Jette

    SvarSlet
  3. Herligt med et tilbageblik på et skønt haveår. Jeg er altså vild med din snoede havesti. Lad os håbe på endnu en frodig sæson i 2014. :)

    SvarSlet
  4. Flot kavalkade og dejligt at høre, at du igen har planer om at komme til Samsø, det glæder mig.
    Godt nytår Gitte

    SvarSlet
  5. Super skønt gensyn Gitte....og ja lidt dvale har vi vist alle brug for ind i mellem :0) Glæder mig til at du igen er med i et forhåbentlig helt fantastisk 2014. Godt nytår

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Kære Gitte. Godt nyt og spændende haveår til dig. Dejlig årskavalkade, hvor bliver man glad af at gense de dejlige billeder.
    Nytårsknus Anette

    SvarSlet
  7. Smuk årskavalkade.
    Tak for kigget.
    Tillykke med 50 års fødselsdagen.
    GODT NYTÅR til dig og din familie.

    SvarSlet
  8. What a wonderful selection of photos, you had so many beautiful flowers through the year.I loved the photo of the red squirrel, wonderful for you to have them in the garden.
    We both had a big birthday this year, mine was my 70th!
    Wishing you and your family a very Happy New Year for 2014.

    SvarSlet
  9. A beautiful review of the year. I am very impressed by your tomatoes!

    SvarSlet
  10. Der er ikke meget der varmer som en tour de foto efter en skøn sommer med alt den varme og lys som får planterne til at vokse mere end normalt. Det giver en utrolig gejst for at tage hul på næste år.
    Henrik

    SvarSlet
  11. Happy New Year! I wish we were having a mild winter. Here it is extremely cold and we have had many storms for so early in the season. Your garden has an amazing array of flowers. Like an earlier commenter I am impressed with your tomatoes. They look delicious! I look forward to seeing what you do with this year's garden.

    SvarSlet
  12. Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was
    super long) so I gjess I'll just summ it up what I submitted
    and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring
    blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have
    any tips annd hints for novice blog writers? I'd certainly appreciate it.


    Feel free to surf to my page :: Clash of Clans Hack Tool

    SvarSlet
  13. I'm impressed, I must say. Seldom do I encounter a blog that's both equally educative and engaging, and let me tell you, you have hit
    the nail on the head. The issue is something that too few people are speaking intelligently about.

    I am very happy that I stumbled across this during my search for something relating to this.


    Check out my webpage :: cenaless (http://gamevalt.com/)

    SvarSlet
  14. Hi there! I'm at work browsing your blog from my new iphone!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward
    to all your posts! Keep up the fantastic work!


    my blog post; goji actives quantos tomar por dia

    SvarSlet