lørdag den 22. juli 2017

Havefestival del. 2

Så er jeg hjemme igen efter en dejlig ferie på bl.a Lolland, Møn og en tur til Roskilde.
Det blev ikke til havebesøg, men vi fik set en masse interessante steder.

Jeg besøgte jo 3 haver til havefestivallen, og vil vise lidt billeder fra en meget dejlig have også kun 5 minutter fra hvor jeg bor.

Den ligger lige ud til Gudenåen, og kanofarerne kommer lige forbi.


Et fint lille drivhus med masser af pelargonier



Helle Nørbys fine sten



Fin blå glaspynt




Her kommer man forbi på sin kanotur



Dejlig skovstemning


Der var mange fine sten rundt omkring


Her kan man se hvor stor og parkagtigt den er, med mange flotte gamle træer



Flot bed med masser af forskellige former.


Kornus Kousa



Fantastiske Monarda


Køkkenhaven er heller ikke at kimse af



Ja, så mangler jeg bare at vise fra den sidste have, men det må komme senere. Jeg skal jo også vise lidt fra min egen have.


6 kommentarer:

  1. Hej Gitte

    Sikken en imponerende have! Og så lige ned til gudenåen!
    Tak for turen!

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  2. Det var da endnu en fin have, du har taget os med til. Tak for turen.

    SvarSlet
  3. Sikke en fin have og sikke nogle skønne små drivhuse til forspiring og hvad de ellers bruges til.
    Der er noget over sådan et drivhus fuld af pelargonier.

    SvarSlet
  4. Hej Gitte.Det er altid dejligt at komme ud og besøge spændende og inspirerende haver.
    Og det er da en smuk en du viser.
    Fint drivhus.
    Knus Jette

    SvarSlet
  5. Denne have er sørme også rigtig fin - er vild med looket med hosta ned til Gudenåen og den fine bænk i bøgehækken. Store træer giver et særligt miljø til en have - de må være virkeligt glade for deres have her.

    SvarSlet
  6. Beautiful gardens! I love that greenhouse.

    SvarSlet