søndag den 10. juli 2011

Bruden og bruden

Her forleden viste jeg billeder af min solbrud. Nu er det så min brudeslør lige ved siden af som er sprunget ud.
Jeg har 2 brudeslør i dette bed, og det er næsten i overkanten da de fylder meget. Kan de flyttes? Har hørt at de har pælerod.


Min clematis Jackmanii er lige sprunget ud i dag. Den har rigtig mange knopper så det lover godt.





Der er også gang i den hvide floks som har glæde af den megen regn.



Her ved siden af er min akelejefrøstjerne som også snart springer ud.


3 kommentarer:

  1. Jeg tror godt at du kan flytte din brudeslør, men jeg ville nok vente en måneds tid til den har afblomstret. Bare grav så dybt du kan komme til.
    Dejlige billeder :-) Jeg har også Jackmanii, men den er stadig kun i knop.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, og din Jackmanii er flot. Jeg har købt en i år og plantet den ved en thuja som den skal vokse op i, håber det lykkes og at den bliver lige så flot som din.
    Annette

    SvarSlet
  3. Ja Jackmanii er rigtig flot, jeg har en temmelig stor en lige uden for min terrasse dør, den har blomstret et stykke tid nu.

    SvarSlet