tirsdag den 20. november 2012

Før og nu

Jeg har lige siddet og bladret en masse billeder igennem fra i år. Vi har jo både fået bygget garage, sat drivhus op og fået lavet 4 nye bede.

Det er helt sjovt at se hvor meget der kan ske på et relativt kort antal måneder.

Her er lidt billeder af før og nu.

Først kommer billeder fra vestbedet ved den nye garage.

Fyldt med sand

Jævnet ud, og sat små liguster stiklinge til hæk

sat lavendler

plantet dronningebusk og 2 deutzia


Nu venter jeg til foråret med at plante mere. Der skal være mere bunddække og der er sat en del tulipaner.

Her er bedet på den anden side af garagen

april 12

juli 12

juli 12

august 12

Fortsættelse følger snart...

5 kommentarer:

  1. Det er vigtigt at huske at tage før billeder, så man har noget at sammenligne med, det har du heldigvis husket. Sikken en forskel, det ser godt ud.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte.I har sandelig været flittige begge to.Er spændt på at komme over
    og se dine nye bede.Kan næsten ikke vente til foråret kommer.
    Knus Jette



    SvarSlet
  3. Det er altid så skønt med før og efter billeder, jeg syntes altid det er så imponerede hvor hurtigt et nyt bed, kan etablere sig og se frodigt ud ;O)

    SvarSlet
  4. Hej Gitte, der er godt nok sket noget i jeres have i år! Der kan jeg jo slet ikke være med, med de ca 5kvm bed jeg har udvidet med i år :D Min have kan der så snart ikke ændres mere ved, den er kun ca. 110kvm. Du er heldig at have mulighed for at udvikle haven i mange år endnu :)

    SvarSlet
  5. Sjovt med før og nu billeder. Imponerende udvikling! Og så har jeg lige opdaget at jeg ikke har din blog på min blogliste. Det er en fejl. Jeg sætter dig straks på :-)

    SvarSlet