fredag den 14. marts 2014

Lidt mere forår

Så er det sidste dag i denne omgang med godt vejr. Jeg håber ikke at det bliver alt for voldsomt med det stormvejr vi skal have i aften og nat.

Der sker en masse i haven, og nattefrosten er også ovre for denne gang.

Min ene troldhassel mod den blå himmel

Den næsten sorte helleborus


Anemone Blanda er ved at åbne sig

Hornvioler i min lille zinkbalje

Klatrehortensiaen er ved at grønnes

Vårkærminde



Tete a Tete i min plantekasse med rosen Compassion

Iris Reticulata i mit stenbed

Iris Reticulata

Snepryd

9 kommentarer:

  1. Hej Gitte.Skønt vejr du har haft til dine fridage..............men nu vender vejret.Så jeg er glad for at vi har nået at rydde op i alle bedene.Flot billede vi to har valgt til vores blog
    Mine små iris er også kommet op............dejligt at man først kan nyde dem indenfor............og så i haven bagefter.
    Smukke hornvioler i din zinkbalje
    God weekend knus Jette

    SvarSlet
  2. flotte billeder af dine smukke blomster ;) jeg nyder også at vi er sluppet af med nattefrosten :)

    SvarSlet
  3. Fine billeder - det første synes jeg især godt om. Ja godt det er slut med nattefrosten, så skal vi bare have stormen overstået.

    SvarSlet
  4. Hej. Det er rigtig gode billeder, du viser. Ja, det er trælst med stormen, men jeg håber ikke vi får mere sne og frost.

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder, ja! Og skønt at det er slut med nattefrosten. Mon ikke regn og storm snart er overstået, så vi kan få rigtigt forår igen?!

    SvarSlet
  6. You have such a lot of pretty spring flowers. I hope the storm didn't do too much damage to them.Spring is such a wonderful time for the gardener, have a lovely Sunday!

    SvarSlet
  7. I love the black hellebore, and I have never seen a witchhazel like that.

    SvarSlet
  8. The purple crocus and light blue Chionodoxa look so pretty massed together. I like the tiny iris as well. I am looking forward to warmer weather, but we still have snow on the ground and minus degree temperatures. Hopefully spring will arrive in more than just name sometime soon!

    SvarSlet
  9. Gitte, your blue pansies in your zinc bath are beautiful, I have purple tulips in my zinc bath, they will be flowering soon. Your Tete a Tete narcissus look really lovely in their pot, a lovely splash of sunshine.

    SvarSlet