lørdag den 7. april 2012

Drivhuset på vej.....

Det går fremad med projekt drivhus. Vi har jo også hele tiden deadline med konfirmationen d. 6-5.
Martin har fået lagt en masse fliser, så vi kan gå rundt om drivhuset. Nu er fundamentet også støbt, og der er lagt 30x30 fliser i halvforbandt som gulv. I morgen står den på familiefødselsdag, men mandag kan der igen laves noget i haven, så må vi se hvor langt vi kommer.
Jeg har gravet græstørv væk, så nu er der snart sammenhæng mellem 2 af mine bede. Billeder følger senere på det projekt.

Lidt billeder af drivhusforarbejdet..




Her er min kejserkrone som jeg glæder mig til at se springe ud.

8 kommentarer:

  1. Der sker da noget hos jer - der er intet som en deadline, der kan sætte gang i projekterne.
    Men synes det ser rigtig godt ud. Og det bliver rigtig spændende, at se, når I får drivhuset på.
    God arbejdslyst :-)

    SvarSlet
  2. Det bliver dejligt for jer med drivhus, men kan også se, at en ny terrasse, som minder om det jeg gerne vil have lavet, er på vej :-)

    SvarSlet
  3. Hei!
    Så flott blogg du har, så jeg legger meg som følger her inne!

    Spennende med drivhus og du kommer helt sikkert til å kose deg der inne!

    Ønsker deg en fin påskeaften!

    SvarSlet
  4. Nu går det stærkt, kan jeg se, men der er jo heller ikke længe til d. 6. maj. Det bliver flot, jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få det færdigt.

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig fint ud, og det bliver en dejligt stor terrasse :-)

    SvarSlet
  6. Det ser godt ud 0).
    Hvor stort bliver dit drivhus ?
    Glæder mig til at se det.

    Forsat go´påske.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det godt ud.
    Tak for kigget.
    Håber du har haft en god påskelørdag.

    SvarSlet
  8. Hej. Jeg skal også love for, at der sker noget hjemme hos jer. Jeg glæder mig til at se det færdige drivhus.

    SvarSlet