torsdag den 29. september 2011

Kan det blive skønnere...

Det er så dejligt at blive velsignet med dette skønne vejr, og så i så mange dage i træk. Det er jo det perfekte havevejr til at dele, plante, og sætte forårsløg.
Jeg skal opereres i min venstre hånd på fredag i næste uge, så jeg har lige lidt der skal graves her i weekenden mens jeg kan endnu.

Der er stadig en del der blomstrer og nu kommer også de skønne efterårsfarver overalt.


Min Graham Thomas har fine knopper og kommer nu med anden blomstring.



Min benved har de fineste frugter. De har ikke åbnet sig endnu, men bladfarverne er også smukke.



Jeg kender ikke sorten, men de er meget mørkerøde. De er ikke helt modne endnu.


Sct. Hansurt.


Anemone Whirlwind købt hos Staudefeen.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk, din rose, jeg kan næsten dufte den :-)
    Hvor er det godt at du kan nyde det gode vejr i haven inden din operation. Det er da god timing :-)

    SvarSlet
  2. Graham Thomas er meget smuk, min hænger med hovedet på grund af svamp og alt muligt andet.
    Jeg har også købt Whirlwind af Staudefeen, den står så fint nu.
    Det er rigtig god timing med vejret og din hånd. Du skal forhåbentlig ikke være underdrejet alt for længe.

    SvarSlet
  3. Jeg har længe ønsket mig en gul rose - tror vist jeg har fundet ud af hvilken... hvor er den smuk!!

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet