fredag den 12. august 2011

Min søsters have

Har lige været "hjemme" på besøg hos min søster i Ballerup i 3 dage. ( jeg har kun været jyde i 15 år )
Vejret var ikke det bedste, men jeg fik da taget lidt havebilleder i hendes have. Min søster er blevet ret god til at formklippe og har nogle flotte buksbom. På haveturen rundt fik jeg også lovning på lidt afliggere af diverse planter.
Her er lidt billeder fra haven.



 Ja, mine hortensia vil ikke blomstre andre end min Limelight. Min søster kan det med hortensia.

Fjerblomst.


Japansk løn i krukke.


Hjortetrøst som jeg får en bid af.



Opstammet laurbær.









Klippet buksbom.


Opstammet blød ene.



Flotte hosta.


Hvid fredløs som jeg også har fået lovning på.


Udsnit af køkkenhave.

8 kommentarer:

  1. Ja, hold da op nogle smukke formklippede buske :-) Dejlig køkkenhave også.

    SvarSlet
  2. Ja, det er da en rigtig dejlig have, som din søster har. Og jeg giver dig ret, hun er virkelig god til at klippe. Det er rigtigt flot ud.
    Det er gode planter du har fået lovning på, dem har jeg også, og jeg er rigtigt glad for dem :-)

    SvarSlet
  3. Flot have, og sikke velplejet. Jeg er også vild med de formklippede.
    Hjortetrøst er også på min ønskeliste ;-)

    SvarSlet
  4. Rigtig flot have, og jeg skal da lige love for hun kan noget med en saks...!! Der er jo ikke en lille "stritter" nogen steder - er hun frisør?? ;o))
    Hjortetrøsten er skøn, også min yndling.

    SvarSlet
  5. Flot have, og fine klippede buksbom :-)

    SvarSlet
  6. Hej Gitte.
    Fantastisk smuk have din søster har og dejlige planter der osse skal bo hos dig. God søndag.
    kh Lone

    SvarSlet
  7. hej søster.flotte billeder du fik taget fra min have.glad for alle de søde kommentarer fra dine blogger.Men haven var meget flottere før al den regn.Glæder mig til at se din have i sept.
    Mange knus fra jetbob(søster)

    SvarSlet
  8. Det er en fin have din søster har.
    Rart at du kan få nogle planter af hende.

    SvarSlet